Botoks ile Terleme Tedavisi

Home Genel Botoks ile Terleme Tedavisi
Botoks ile Terleme Tedavisi

Koltuk altı botoks, aşırı terleme tedavisinde kullanılan yöntemlerden biridir. Botoks enjeksiyonu, terleme olan bölgede (koltuk altı, avuç içi, ayak tabanı) cilt içine yapılarak, bu bölgedeki ter bezlerini uyaran sinir uçlarının geçici olarak çalışmasını bloke ederek etki eder. Botoks enjeksiyonundan bir hafta sonra etki görülmeye başlar.

Botoks İle Koltuk Altı Terleme Tedavisinin Etki Süresi Ne Kadardır?

Botoks ile koltuk altı terleme tedavisinin etkisi ortalama 6-12 ay arasında sürmektedir. Yapılan araştırmalarda Botoks etkisi geçtikten sonra terleme oranının azaldığı tespit edilmiştir. Koltuk altı terleme tedavisinde Botoks yöntemi 2004’te FDA tarafından kabul edilmiştir.

Botoks ile Koltuk Altı Terleme Tedavisi Kimlere Yapılmaz ?

Botoks ile terleme tedavisi, hamile ve emziren anneler ile kas hastalığı olanlara yapılmaz.

Koltuk Altı Terlemesi Nasıl Görülür ?

Koltuk altı terlemesi şikayeti olan kişinin koltuk altında aşırı ıslaklık söz konusudur. Bu durumda ne losyon kullanımı ne de deodorant kullanımı fayda etmez. Kıyafetlerde ıslak yuvarlak görünüm ve terlemeye bağlı giysilerin renklerinde terlemeden dolayı renk değişimi ve bozulma olur. Bazı kişiler bu sebepten dolayı günde üç yada dört kez kıyafet değiştirmek zorunda kalır. Bu durum kişide mutsuzluğa ve sosyal açıdan sıkıntıya sebep olur.

Botoks İle Koltuk Altı Tedavisinde Acı Hissedilir Mi?

Uygulama öncesinde cildin lokal anestetik kremle uyuşturulması ve sonrasında da soğuk uygulanacak olması, ağrıyı azaltır.

Koltuk Altı Botoks İle Terleme Tedavisi Sonrasında Vücudumun Diğer Bölgelerinde Terlemede Artış Olur Mu?

Botoks sadece uygulandığı bölgeye etki edeceğinden diğer bölgelerde terleme miktarında herhangi bir değişiklik olmayacaktır.

Botoks İle Terleme Tedavisi Ne Kadar Süre Etkili Olur?

Ortalama olarak etki süresi kişiden kişiye değişmekle birlikte 7 ile 9 ay arasındadır. Sonuçlar kişiden kişiye farklılıklar gösterir. Botoks ile ilgili diğer uygulamalarımız için aşağıdaki linkleri tıklayabilirsiniz.

Sağlığınız için kendinizi güvenilir doktorların ellerine bırakın.Dr. Nevzat Güler