Doktor Nevzat Güler

Home Doktor Nevzat Güler

Dr. Nevzat Güler, 02 Haziran 1972’de Diyarbakır’da doğmuştur. Eğitim hayatına ilk ve orta öğreniminin ardından Ziya Gökalp Lisesi’nde devam etmiştir. Yükseköğrenim eğitimini Ege Üniversitesi Tıp Fakültesi’nde tamamlamıştır. İlk görev yeri olan Bolu Göynük Devlet Hastanesi’nden sonra, Manisa Salihli Devlet Hastanesi’nde acil servis doktoru olarak çalışmıştır. 2007’de Bursa Karacabey Devlet Hastanesi’nde Acil Hekimliği, Uludağ Üniversitesi Tıp Fakültesi’nde Diyaliz Hekimliği, daha sonrasında Aile Hekimliği görevlerinde bulunarak mesleki hizmetine devam etmiştir. 2015'ten sonra alternatif tıp konusunda araştırmalara girmiş olup, alternatif tıp alanında tüm akademik ve sertifikasyon eğitiminlerini Medipol Üniversitesi’nde tamamlayarak Bursa ili Nilüfer ilçesinde yer alan özel muayenehanesinde çalışmalarını sürdürmektedir.

Alternatif tıp alanlarıyla yakından ilgilenen Dr. Nevzat Güler, 20 yıllık mesleki hayatı boyunca modern tıpla bütünsellik içerisinde özel tedaviler yapmıştır. Özellikle sistemik ve kronik birçok hastalıkların modern tıp tedavilerini Ozon Tedavisi ile birleştirerek, anlamlı sonuçlar elde etmiştir.

Alternatif tıp dalı olan Mezoterapi, Ozon Terapi, PRP, CGF (CD34 Kök Hücre) ve Kupa Terapi’ye yoğun ilgi göstererek, bu konuda yurt içinde eğitim ve araştırmalarını tamamladıktan sonra 2018’de İsveç’te Alternatif Tıp alanlarındaki çalışmaları yerinde görmek ve araştırmak için yoğun çalışmalar sürdürmüştür. Uzun yıllardan beri yurt içinde ve yurt dışında eğitimler alan Dr. Nevzat Güler, kendisini uzmanlaştırmış ve uzmanlığı ile tanınır hale gelmiştir.

Dr. Nevzat Güler, muayenehanesinde başta Ozon Terapi, Mezoterapi ve Kupa Terapi olmak üzere son yıllarda popülaritesi artan ve hücre yenilenmesi üzerine oldukça etkili olan PRP ve CGF (CD34 Kök Hücre) uygulamalarını titizlikle yapmaktadır. Doğal yöntemler, alternatif tıp ve modern tıbbı birlikte kullanarak hastalarının şifa bulması için çalışmaktadır.

SERTİFİKALAR
Diploma Aldığı Kurum Ege Üniversitesi
Yabancı Dil İngilizce
Deneyimler Aile Hekimliği 10 2009 - 12 2019
Bursa Karacabey Devlet Hastanesi 10 2008 - 09 2009
Manisa Salihli Devlet Hastanesi 08 2003 - 07 2008
İzzet Baysal Devlet Hastanesi 08 2001 - 08 2003

KLİNİĞİMİZDE YAPILAN TEDAVİLER

1840’da tanınmasından bu yana, ozon terapisi hastalar için büyük yararları olan yeni bir terapotik metot olduğunu kanıtlamaktadır. Ozonun potent antimikrobiyal etkisi yanı sıra dolaşım sistemini sitümule etmesi ve immun sistemi module etmesi, 260’dan fazla medikal patolojide terapötik ajan olarak kullanımı sağlamaktadır. Bu patolojiler arasında Hepatit, Herpes simplex, Herpes zoster, dolaşım sistemi disfonksiyonları, immun hastalıklar ve diğer birçok hastalık yer almaktadır.

Mezoterapi dünya genelinde cilt yenileme, anti-aging, bölgesel zayıflama, selülit, çatlaklar, lekeler, yara izleri, saç tedavisi, akut ve kronik ağrı, spor yaralanmaları, çeşitli deri hastalıklarının tedavisinde kullanılır. Mezoterapi cilt altındaki kolajen ve elastin gibi yapıları uyararak etkisini gösterir. Bu şekilde o bölgedeki kan dolaşımı, lenfatik dolaşım ve immün cevap düzenlenir.

Ameliyatsız iple yüz germe işlemi düz ya da kılçıklı ameliyat ipleri kullanılarak yapılan bir cilt germe yöntemidir. Yüz asma ise daha kalın ve kılçıklı ipler ile sarkan yerlerin askıya alınmasıdır.

Botulinum toksini enjeksiyonu, başta alın kırışıklıkları, glabella, periorbital ve perioral çizgilenmeler olmak üzere yüz ve boyun kasları gibi daha birçok kırışıklık ve çizgilenmeyi geçici bir süre ile yok etmede kullanılan, nöromüsküler kavşakta presinaptik nöronlardan asetilkolin salınımını bloke ederek geçici kas paralizisine yol açan, etkisi doza bağımlı ve geri dönüşümlü kozmetik bir uygulamadır. Botoks tedavisi, uygulandığı kasları geçici olarak gevşeterek etki eden bir tedavi şeklidir. Hastanın kas kitlesi, kırışıklık derecesi, anatomik yapısı, deri kalınlığı uygulanacak ilaç miktarını ve uygulama bölgelerini belirler.

Cildinde istenmeyen kırışıklık, gevşeme, sarkma, leke, iz bulunan herkese uygulanabilecek bir tedavidir. Tedavide kullanılan kök hücreler, kişinin kendisinden alındığı için herhangi bir alerjik tepki ya da yan etki söz konusu değildir. Yaş sınırlaması da yoktur.

Kan dolaşımını artırmak ve iyileşme sağlamak için bölgesel vakum oluşturmaya dayanan köklü tedavi yöntemine kupa terapisi denir. Hastalıktan kurtulmak veya sağlığı koruma amacıyla atık maddelerin yoğun olarak toplandığı belli noktalardaki tıkanıklık, kılcal damar ve ince damarlardan kirli kanın alındığı yaş kupa tedavisi ise hacamat olarak da bilinir. Ana mekanizması, kan artırılmasına dayanır. Elle yapılan masaja nazaran daha fazla kan akımı sağlanarak, hücrelerin beslenmesi artar ve karbondioksit atılması sağlanır.

Dolgu tedavisinde hastaların şikâyetçi oldukları bölge üzerine eriyebilen ve vücuda hiçbir şekilde zararı olmayan bir madde uygulanır ve buradaki görünümsel bozukluklar giderilir.Dolgu tedavisinde başarı oranı oldukça yüksektir yani olumsuz bir durum yaşama olasılığı çok azdır. Dolgu tedavisinin en çok uygulandığı bölgeler arasında kaş araları, alın, göz kenarları, dudak kenarlı ve burnun yanından inen kıvrımlar yer alır. Özellikle hastaların daha çok şikâyetçi oldukları bölgeler kaş araları ve burun kenarındaki kıvrımlardır.

Adresimiz :